Бүтээгдэхүүн
Ticket үүсгэх шийдэл
Харилцагч бүрийнхээ хүсэлт, асуултанд хариу өгөх нь дуудлага, хариилцагчийн төвийн үндсэн үүрэг. Төрөл бүрийн сувгаар ирж буй олон харилцагчийн хүсэлт асуултанд хариулах нь амар биш.
Энэ ажлыг хөнгөвчлөх, операторууд, харилцагчийн төвийн ажилтнуудын ачааллыг нугалахад Амеyo-Ticket үүсгэх шийдэл туслах болно.
Утас болон бусад сувгаар ирж буй хэрэглэгчийн хүсэлтийг эрэмблэх, ялгах, бүлэглэх ажлыг энэхүү автомат систем гүйцэтгэнэ.
Санал хүсэлтийг бүлэглэх:
Системийн давуу талууд:
- Хүсэлтүүдийг автоматаар бүлэглэх
- Хүсэлтийн агуулгыг хадгалах
- Хариу өгөх, хариа арга хэмжээ авах хугацааг богиносгох
