Бидний санал болгож буй бүтээгдэхүүн таны бизнесийн үйл ажиллагааг автоматжуулж, үр ашгийг нь дээшлүүлэхэд хувь нэмэр оруулах болно 

Холбоо барих

  • ameyocc@magicnet.mn
  • 312061, 7997-1000
  • Сүхбаатар дүүрэг, 2-р хороо, 5-р хороолол, Сөүлийн гудамж, Твин тауэр-2, 6 давхарт 601 тоот Улаанбаатар хот, Монгол улс

     

Бүтээгдэхүүн

Debt Collect- Өр барагдуулах шийдэл

Яагаад өр барагдуулах систем гэж?

  • Зээл цуглуулах дуудлагын хэрэгцээний асар их өсөлт

  • Хэрэглэгчийн хамрах хүрээ нэмэгдэхийн хирээр  шинэ ажилтан авах зэргээр үр ашиггүй  зардал нэмэгдэнэ

Үндсэн онцлогууд:

Интеграцчлал:

  • Back-End системтэй жигд интеграцчлах

Зээлийн удирдлагын систем, банкны үндсэн систем болон бусад шаардлагатай удирдлагын систем зэрэг Back End системтэй хялбархан нэгтгэх замаар системийн нийцтэй байдлыг хангах

  • Төлөвийг автоматаар Sync хийх 

 Хэрэглэгчийн бүх мэдээлэл, гарсан өөрчлөлтийг нэгтгэн Back end системд нэгэн зэрэг автоматаар оруулж,  шинэчилнэ.

Үйл ажиллагааны автоматжуулалт:

  • Өгөгдлийг гараар импортлох, экспортлох шаардлагагүй

Back end системүүдтэй нэгтгэснээр хэрэглэгчийн өгөгдлийг автоматаар импортлох, холбогдох системд цуглуулах мэдээллийг автоматаар шинэчлэх боломжийг операторуудад олгодог.

  • Хэрэглэгчийн мэдээллийг гараар шалгах ажил  зогсоно

Үйлчлүүлэгчидтэй холбоо барих зөв мэдээллийг олж авах, гар утсаа цэвэрлэхгүй байхад анхаарлаа хандуулах боломжийг операторуудад олгоно.

  • Хэрэглэгчийг  автоматаар ангилах

Гаргасан зөрчлийн түвшин, өрийн нас, хэрэглэгчийн зан төлөвийг ашиглан үйлчлүүлэгчдийг автоматаар сегментчилснээр цуглуулах ёстой орлогыг оновчтой болгож, операторын ажлын үр нөлөөг дээшлүүлнэ.

  • Чухал үйлчлүүлэгчдийг эрэмбэлэх

Хамгийн сайн операторуудыг сонгож, хувийн туршлага олж авах, үйлчлүүлэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг дээшлүүлэхийн тулд VIP үйлчлүүлэгчидтэй яриулах боломжоор хангана

  • Хоёр талын өгөгдлийн синхрон холболт

Ameyo Collect болон төвлөрсөн зээлийн удирдлагын системийн хооронд хэрэглэгчийн статусын сүүлийн үеийн мэдээллийг шинэчлэх боломж бүрдүүлнэ 

Чанарын хяналт:

  • Агентын шууд хяналт

Өр барагдуулах ажлын гүйцэтгэлийн чанарыг хянах зорилгоор операторуудын  яриаг сонсох боломжтой

  • Дуудлагын  бүртгэлийн түүхийг сургалтанд ашиглах

Дуудлагын түүхийн тусламжтайгаар агентуудын харилцан яриаг операторуудын сургалтанд ашиглах боломжтой. Уг бичлэг нь шинэ ажилтнуудыг хялбархан сурахад  дөхөм болдог. 

  • Бодит байдалтай уялдуулан зохицуулалт хийх 

Тухайн сегементийг хариуцсан операторуудыг бодит байдалд уялдуулан үйл явцын шаардлагаас хамааран өөр сегменттэй харилцах ажилт шилжүүлэх

Тайлан ба хяналтын самбар

  • Сегмент бүрийг холбосон тайлан гаргах

Цаг тутамд дуудлага хийх оролдлогыг нэгтгэн авч, тодорхой хугацаанд сегмент бүрийн өгөгдлийг холбоно.

  • Өр төлөх амлалт авах

Ажлын өдөр бүрийн тодорхой хугацааны интервалд холбогдсон бүх дуудлагын долоо хоногийн хураангуй өгөгдлийг авах.

  • Ажлын гүйцэтгэлийн хураангуй тайлан гаргах

 Залгах  ёстой болон залгасан дугааруудын харьцааг харуулсан хураангуй тайлан гаргах

Хэрэглэгч үрүү залгах автоматаар залгах жишээ:

Support Team

15

гаруй жилийн түүхтэй
Trusted Partner

60

<гаруй улсад
Client Satisfaction

2000

гаруй байгууллагын
App Download

100000

гаруй хэрэглэгч