Бүтээгдэхүүн
Debt Collect- Өр барагдуулах шийдэл
Яагаад өр барагдуулах систем гэж?
-
Зээл цуглуулах дуудлагын хэрэгцээний асар их өсөлт
-
Хэрэглэгчийн хамрах хүрээ нэмэгдэхийн хирээр шинэ ажилтан авах зэргээр үр ашиггүй зардал нэмэгдэнэ
Үндсэн онцлогууд:
Интеграцчлал:
-
Back-End системтэй жигд интеграцчлах
Зээлийн удирдлагын систем, банкны үндсэн систем болон бусад шаардлагатай удирдлагын систем зэрэг Back End системтэй хялбархан нэгтгэх замаар системийн нийцтэй байдлыг хангах
-
Төлөвийг автоматаар Sync хийх
Хэрэглэгчийн бүх мэдээлэл, гарсан өөрчлөлтийг нэгтгэн Back end системд нэгэн зэрэг автоматаар оруулж, шинэчилнэ.
Үйл ажиллагааны автоматжуулалт:
-
Өгөгдлийг гараар импортлох, экспортлох шаардлагагүй
Back end системүүдтэй нэгтгэснээр хэрэглэгчийн өгөгдлийг автоматаар импортлох, холбогдох системд цуглуулах мэдээллийг автоматаар шинэчлэх боломжийг операторуудад олгодог.
-
Хэрэглэгчийн мэдээллийг гараар шалгах ажил зогсоно
Үйлчлүүлэгчидтэй холбоо барих зөв мэдээллийг олж авах, гар утсаа цэвэрлэхгүй байхад анхаарлаа хандуулах боломжийг операторуудад олгоно.
-
Хэрэглэгчийг автоматаар ангилах
Гаргасан зөрчлийн түвшин, өрийн нас, хэрэглэгчийн зан төлөвийг ашиглан үйлчлүүлэгчдийг автоматаар сегментчилснээр цуглуулах ёстой орлогыг оновчтой болгож, операторын ажлын үр нөлөөг дээшлүүлнэ.
-
Чухал үйлчлүүлэгчдийг эрэмбэлэх
Хамгийн сайн операторуудыг сонгож, хувийн туршлага олж авах, үйлчлүүлэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг дээшлүүлэхийн тулд VIP үйлчлүүлэгчидтэй яриулах боломжоор хангана
-
Хоёр талын өгөгдлийн синхрон холболт
Ameyo Collect болон төвлөрсөн зээлийн удирдлагын системийн хооронд хэрэглэгчийн статусын сүүлийн үеийн мэдээллийг шинэчлэх боломж бүрдүүлнэ
Чанарын хяналт:
-
Агентын шууд хяналт
Өр барагдуулах ажлын гүйцэтгэлийн чанарыг хянах зорилгоор операторуудын яриаг сонсох боломжтой
-
Дуудлагын бүртгэлийн түүхийг сургалтанд ашиглах
Дуудлагын түүхийн тусламжтайгаар агентуудын харилцан яриаг операторуудын сургалтанд ашиглах боломжтой. Уг бичлэг нь шинэ ажилтнуудыг хялбархан сурахад дөхөм болдог.
-
Бодит байдалтай уялдуулан зохицуулалт хийх
Тухайн сегементийг хариуцсан операторуудыг бодит байдалд уялдуулан үйл явцын шаардлагаас хамааран өөр сегменттэй харилцах ажилт шилжүүлэх
Тайлан ба хяналтын самбар
-
Сегмент бүрийг холбосон тайлан гаргах
Цаг тутамд дуудлага хийх оролдлогыг нэгтгэн авч, тодорхой хугацаанд сегмент бүрийн өгөгдлийг холбоно.
-
Өр төлөх амлалт авах
Ажлын өдөр бүрийн тодорхой хугацааны интервалд холбогдсон бүх дуудлагын долоо хоногийн хураангуй өгөгдлийг авах.
-
Ажлын гүйцэтгэлийн хураангуй тайлан гаргах
Залгах ёстой болон залгасан дугааруудын харьцааг харуулсан хураангуй тайлан гаргах
Хэрэглэгч үрүү залгах автоматаар залгах жишээ:
